Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Knap hoor. Cayenne schreef:Logisch dat Edward boven Adelinde eindigt. Parzival was schrikachtig, maar wanneer dat niet gebeurd zou zijn, was ze er ruim boven geeindigd want voor de schrikreactie stond ze ruimschoots bovenaan. Dus dit heeft niet te maken met 'eruit rijden' of 'dat zat eraan te komen'.
Cayenne schreef:Logisch dat Edward boven Adelinde eindigt. Parzival was schrikachtig, maar wanneer dat niet gebeurd zou zijn, was ze er ruim boven geeindigd want voor de schrikreactie stond ze ruimschoots bovenaan. Dus dit heeft niet te maken met 'eruit rijden' of 'dat zat eraan te komen'.
Wuis schreef:s0173957 schreef:Idd mensen, kijk dan toch op z'n minst eens naar de protocol voor je hier van die zaken komt schrijven...
Sommige mensen moeten werken en kunnen niet alles direct bekijken. Met het verkeerde been uit bed gestapt?. Het was alleen maar enthousiasme hoor, niks mis mee.
s0173957 schreef:En ik moet niet werken dan?
Is simpel hoor, voor je iets schrijft op Bokt bekijk je eerst eens de uitslag, waarbij je direct naar de protocols kan klikken... voor landgenoten, of gewoon interessante combinaties duurt dit hoop-en-al 2 minuutjes...
Wuis schreef:Nouja zeg. Harde reactie? Het moet niet gekker worden. Het zat er wél aan te komen, kijk maar naar de afgelopen wedstrijd. Ik ben juist totaal niet anti-Adelinde, dus zie niet in waarom dit een harde reactie zou moeten zijn (is het ook totaal niet). Waar een mens zich druk om kan maken zeg, kom op.
Cayenne schreef:Was nog niets vergeleken met Miciano van Marlies van Baalen. Die sprong steeds alle kanten op. Marlies kon er echt helemaal niets meer mee.
fargo schreef:Cayenne schreef:Was nog niets vergeleken met Miciano van Marlies van Baalen. Die sprong steeds alle kanten op. Marlies kon er echt helemaal niets meer mee.
Het schijnt dat de bloemendecoraties nog al spannend waren, ik zag al iets op internetpag van Hoefslag langs komen (FB). En Pattrick Kittel heeft zelfs geprotesteerd.
(Ik werk zelf ook voor de Hoefslag site). Die zit nu in Gothenburg (lucky). Protest is helaas verworpen, maar er komt waarschijnlijk wel een aanpassing in het FEI reglement.