Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GewoonNoor schreef:@Ketaki, ik denk niet dat we dat hieruit kunnen concluderen.
Schockemole heeft gelijk, wanneer hij terugkomt moet hij goed terugkomen. Ik denk dat Sjef ook mee mag bepalen wanneer hij terugkeert. Uiteraard gaat het ook om zijn reputatie.
Misschien hopen mensen dat hij niet meer terugkeert, zodat ze minder concurrentie hebben.
Tuurlijk dit gemekker is er al heel lang, maar Anky heeft Upido een half jaar korter dan Rath, en die is er ook nog niet mee de ring in geweest. Zij wacht het ook rustig af.
GewoonNoor schreef:@Ketaki, ik denk niet dat we dat hieruit kunnen concluderen.
Schockemole heeft gelijk, wanneer hij terugkomt moet hij goed terugkomen. Ik denk dat Sjef ook mee mag bepalen wanneer hij terugkeert. Uiteraard gaat het ook om zijn reputatie.
Misschien hopen mensen dat hij niet meer terugkeert, zodat ze minder concurrentie hebben.
Tuurlijk dit gemekker is er al heel lang, maar Anky heeft Upido een half jaar korter dan Rath, en die is er ook nog niet mee de ring in geweest. Zij wacht het ook rustig af.
Ik ben er helemaal voor dat ze wachten tot het juiste moment... maar het hele verhaal en gedoe om totilas maakt het allemaal een beetje een flop. 
Ilse_123 schreef:GewoonNoor schreef:@Ketaki, ik denk niet dat we dat hieruit kunnen concluderen.
Het verschil is dat Anky niet heeft lopen opscheppen en i love upido shirtjes heeft verkochtIk ben er helemaal voor dat ze wachten tot het juiste moment... maar het hele verhaal en gedoe om totilas maakt het allemaal een beetje een flop.