Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
petraaken schreef:euhm hier worden ze toch ook geschoten in het hoofd? Of er is meer aan de hand maar diervriendelijker kan het volgens mij niet meer wat die man gedaan heeft. Dus snap de ophef niet zo.
. _San87_ schreef:Het gaat denk ik om het principe... Je maakt geen dieren af voor de neuzen van mensen (of dat nu activisten zijn of niet) alleen om een statement te maken. En dan maakt het wat mij betreft niet uit of het gaat om een dier dat sowieso al geslacht zou worden.
Janine1990 schreef:_San87_ schreef:Het gaat denk ik om het principe... Je maakt geen dieren af voor de neuzen van mensen (of dat nu activisten zijn of niet) alleen om een statement te maken. En dan maakt het wat mij betreft niet uit of het gaat om een dier dat sowieso al geslacht zou worden.
Neee, die dierenactivisten hebben principes![]()
Kom, laten we het slachten van paarden verbieden. Het is veel beter om ze te laten verhongeren.
Kan ik beter begrijpen dat die man het paard schoot.
8nnemiek schreef:Janine, verdiep je maar eens in de manier waarop er in Mexico geslacht wordt.. dan begrijp je misschien beter waarom die dierenactivisten daar hebben gestaan
Tinky12 schreef:Mooi "clean" schot,hij stelt het paard netjes gerust...hier geen problemen mee hoor.Dit is beter dan ze op een dagenlang transport te zetten onder de meest erbarmelijke omstandigheden of een paard laten creperen ergen achter op een stukje land.
Activisten moeten eens verder kijken dan hun neus lang is,ze mochten willen dat alle dieren zo netjes geslacht mochten worden.
Dribbel schreef:Wat ik uit het artikel haal is dat slachten verboden is, maar door het verbod de landelijke controle die er voor het verbod was is weggevallen, waardoor men illegaal kan slachten.