Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
essie23 schreef:en wat een rommel ligt daar dat is niet van even lijkt mij , wat ik wel vreemd vind is dat op de foto waar het paard nog in de box staat ligt niet erg veel mest(deel van de box die je kunt zien) ,nu kan er aan de andere kant ,wat niet op de foto staat wel veel mest liggen.Maar als dat niet zo is dan kwam de eigenaar of andere mensen er wel te mesten .Nou niet best hoor erg sneu voor die beestjes.
Jet schreef:Ik snap alleen niet waarom het oudere topic op Overig Nieuws nu op slot is. Ik dacht dat het oudste topic normaal gesproken bleef staan en eventueel werd verplaatst, waarbij dit dan als aanvullend topic geplaatst kan worden.
Het is wel vreemd dat ze de eigenaren niet konden achterhalen, gelukkig zijn ze nu wel bekend bij de desbetreffende instanties. Nu ik hoor dat het hackneys waren zie ik het inderdaad wel ( als ik naar die foto's van dat ponytje kijk), hier in de buurt is een paar jaar geleden ook een groep hackneys in beslag genomen, die zagen er hetzelfde uit, in en in triest.
chanicha schreef:Die zullen wel weer van die vrouw zijn inderdaad!
LID was er toendertijd mee bezig volgens mij.
Het is te gek voor woorden dat zulke "mensen" nog, wát voor dieren ook, mogen houden!