Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ladybird schreef:is IB ook ergens te volgen grateloos op internet?

Vrees dat je het alleen kunt zien als je flink in de buidel tast bij FEI tv. 
Ben er zaterdag ochtend en middag Aranel schreef:Ladybird schreef:is IB ook ergens te volgen grateloos op internet?
Dat hoop ik wel.. Ik weet nog dat het vorig jaar uitgezonden zou worden op de NOS maar toen gooide Geert Wilders z'n kont tegen de krib en werd die zendtijd aan politiek besteed omdat het kabinet toen viel
De NOS gaat iig om 4 uur een stukje over Salinero uitzenden, maar ik denk dat dat een stukkie van 5 minuten isVrees dat je het alleen kunt zien als je flink in de buidel tast bij FEI tv.
Aranel schreef:Ladybird schreef:is IB ook ergens te volgen grateloos op internet?
Dat hoop ik wel.. Ik weet nog dat het vorig jaar uitgezonden zou worden op de NOS maar toen gooide Geert Wilders z'n kont tegen de krib en werd die zendtijd aan politiek besteed omdat het kabinet toen viel
De NOS gaat iig om 4 uur een stukje over Salinero uitzenden, maar ik denk dat dat een stukkie van 5 minuten isVrees dat je het alleen kunt zien als je flink in de buidel tast bij FEI tv.
lovecortana schreef:Ik ben zondag er de hele dag! Weet iemand of er ook ergens de complete deelnemerslijst staat?
Of dat de hengst Warrant meedoet?