Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarliesV schreef:Keurig dat ze het melden.
Nu kijkt mijn paard gelukkig niet op of om van overvliegende heli's ed maar toch is het altijd fijn om te weten.
bigone schreef:MarliesV schreef:Keurig dat ze het melden.
Nu kijkt mijn paard gelukkig niet op of om van overvliegende heli's ed maar toch is het altijd fijn om te weten.
Bij ons kijken ze ook niet op van een heli, echter een transportheli van de luchtmacht die laag overkomt is wel even wat anders, daar gaan ze hier wel van op de loop, gelukkig zit ik niet in die vliegzone.
Barcelano schreef:NL is nu eenmaal niet zo groot, dus de kans is groot dat er een komt overvliegen waar dan ook.
De punten wat een laag vlieg gebied is zijn bekend.
Woon je nabij kazerne's zoals T'Harde of Luchtmacht basis dan weet je dat er regelmatig allerlei oefeningen gehouden kunnen worden.
Wij zitten hier ook in (Duits) laag vlieggebied. Ik vind het altijd wat machtig mooi om te zien. M.n. die Chinooks en transportvliegtuigen als die laag over komen vliegen
flettie schreef:Barcelano schreef:NL is nu eenmaal niet zo groot, dus de kans is groot dat er een komt overvliegen waar dan ook.
De punten wat een laag vlieg gebied is zijn bekend.
Woon je nabij kazerne's zoals T'Harde of Luchtmacht basis dan weet je dat er regelmatig allerlei oefeningen gehouden kunnen worden.
Precies daarom juistWij zitten hier ook in (Duits) laag vlieggebied. Ik vind het altijd wat machtig mooi om te zien. M.n. die Chinooks en transportvliegtuigen als die laag over komen vliegen
)

Annevandam schreef:Ach gister hadden wij al 5 straaljagers nog geen 70m boven de rijbak 'zoooooooooooooemmmmmmmmmmm'!
Barcelano schreef:flettie schreef:
Precies daarom juistWij zitten hier ook in (Duits) laag vlieggebied. Ik vind het altijd wat machtig mooi om te zien. M.n. die Chinooks en transportvliegtuigen als die laag over komen vliegen
Ik krijg er ook nog steeds kippenvel van![]()
Vooral die apache's