Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colway schreef:Ik kan er ook niet wakker van liggen, denk juist dat ik nu alleen maar meer geïnteresseerd ben in paardenvlees. Als ik een probeer topic van bokt mag geloven kost het geen drol en is het super mals. Dat vind ik nou een perfecte combinatie
svdijk schreef:Al deze heisa omdat er niet op het etiketje staat dat er wat paardenvlees in zit?
Waar hadden al die mensen gedacht dat paardenvlees heen ging dan?
kleinvosje schreef:Wat een gezeik toch weer. Zet gewoon op het etiket dat er paardenvlees in zit en probleem opgelost. We eten het zo al jaren, en nu zou ineens niemand het meer willen omdat er paardenvlees in zit?
Zonde van al dat eten dat nu vernietigd wordt, er zijn genoeg hongerlijdende mensen die het maar wat graag op zouden willen eten...
Lynn_Nikita schreef:In Duitsland stonden de kranten er ook al vol mee. las vandaag een stukje dat ze al dat ze dein beslag genomen lasagna`s maar aan de armen moesten geven ipv vernietigen
Het is verder niet ongezond, alleen jammer dat het labeltje niet klopt
besita schreef:
Ersina schreef:kleinvosje schreef:Wat een gezeik toch weer. Zet gewoon op het etiket dat er paardenvlees in zit en probleem opgelost. We eten het zo al jaren, en nu zou ineens niemand het meer willen omdat er paardenvlees in zit?
Zonde van al dat eten dat nu vernietigd wordt, er zijn genoeg hongerlijdende mensen die het maar wat graag op zouden willen eten...
Indien jaren geleden was aangegeven dat er paardenvlees in het produkt zat, in plaats van rundvlees, was er ook jaren geleden een discussie over de prijs ontstaan.
Want daar vallen de mensen over, dat ze genept zijn over de inhoud en genept met de prijs. Er is gesjoemeld en het lijkt me logisch dat fraudeurs worden gepakt. Dat er een discussie over het eten van paardenvlees is gekomen is geen gezeik, maar ontzettend goed. Mensen horen zich bewust te zijn van wat ze eten. Je zal afvallers en juist consumenten krijgen , van het eten van paardenvlees.
Dat het eten nu vernietigd word is ook niet zoals het hoort. Maar als er gelogen is over de inhoud, ga je ook twijfelen aan de wijze waarop het vlees in het produkt is gekomen, de hygiënische omstandigheden waaronder het dier geslacht is. Veel is tenslotte illegaal gebeurd.
manic schreef:Op zich wel ironisch dat Rusland hierover valt trouwens... Olympische sportertjes voldauwen met steroiden is okay, maar een stukje paardenvlees met een minimaal beetje buut is not done.
janderegelaa schreef:We worden aan alle kanten genaaid. Het volgende schandaal is tonijn.
http://qz.com/55699/59-percent-of-ameri ... ally-tuna/