Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wendy schreef:Te veel. In Nordhorn zijn ze al jaren bezig om zoiets van de grond te krijgen, maar niemand wil het hebben.
Is ook wel logisch, je koopt een duur huis, maar je paard staat alsnog op een pensionstal waar je niks over te zeggen hebt
Dit is vooral interessant voor de projectontwikkelaar.
Beetje jammer alleen dat dit dan weer wel gebouwd mag worden, en in de rest van de gemeente geen vergunningen meer worden afgegeven zo ongeveer.
JJane schreef:Wendy schreef:Te veel. In Nordhorn zijn ze al jaren bezig om zoiets van de grond te krijgen, maar niemand wil het hebben.
Is ook wel logisch, je koopt een duur huis, maar je paard staat alsnog op een pensionstal waar je niks over te zeggen hebt
Beetje jammer alleen dat dit dan weer wel gebouwd mag worden, en in de rest van de gemeente geen vergunningen meer worden afgegeven zo ongeveer.
Er staat toch dat je ook je een stal aan huis mag bouwen?
Maar vaak kun je voor die prijs net zo goed een boerderij met veel meer grond kopen
Fitzroy schreef:En hoe is het met Pandora1 nu het plan toch doorgaat? Teleurgesteld?
Ik zit die tekening eens te bekijken maar ik zie geen weiland. Mag toch hopen dat dat er wel komt. Ik vraag me echt af of er op dit moment een markt voor is.
Sammie schreef:Maar ook nog geen paal in de grond neem ik aan?
JJane schreef:Wendy schreef:Te veel. In Nordhorn zijn ze al jaren bezig om zoiets van de grond te krijgen, maar niemand wil het hebben.
Er staat toch dat je ook je een stal aan huis mag bouwen?
Wanted2003 schreef:Nou, ik ben benieuwd! Als er ook wedstrijden e.d. worden gehouden dan hebben we er weer aan aanwinst voor de omgeving bij.
Fitzroy schreef:En hoe is het met Pandora1 nu het plan toch doorgaat? Teleurgesteld?
Ik zit die tekening eens te bekijken maar ik zie geen weiland. Mag toch hopen dat dat er wel komt. Ik vraag me echt af of er op dit moment een markt voor is.