Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sammie schreef:Loetie84 schreef:Zo, dan sta je mooi even te kijken! Wat vreselijk!!!
Maar tussen 11:00 & 23:00?!das wel sielugh....
Zoals ik het begrijp is het paard in die trailer gezet en vervolgens weggereden. Niet dat paard van 11u tot 23u in de trialer heeft gestaan
Caesar schreef:Lijkt mij ook vreemd. Als ik het zo lees is het bijna iets in de "relationele sfeer" als er in die periode geen paard gemist wordt. Lijkt haast bewust meegenomen. Dat is stiekem wat ik ook hoop, en niet dat het paard door een wildvreemde meegenomen wordt om ergens anders te eindigen.. .
Shirley schreef:Ik ken diverse maneges waar dat mogelijk zou zijn. Of dat dáár ook zo is, weet ik niet.Maar je kunt daar dus gewoon een paard uit de stal halen en meenemen
Ik vermoed dat de eigenaar of bekende hier ook wel zal melden. Sammie schreef:Shirley schreef:Ik ken diverse maneges waar dat mogelijk zou zijn. Of dat dáár ook zo is, weet ik niet.Maar je kunt daar dus gewoon een paard uit de stal halen en meenemen
Maar laten we even wachten met speculeren in deze situatie alvorens er weer allerlei wilde verhalen de kop op steken.Ik vermoed dat de eigenaar of bekende hier ook wel zal melden.