Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Lara_Silver schreef:Ach mensen schei toch eens uit! Waardeer toch eens het werk dat de nieuwsredactie steekt in het zoeken maken van nieuwsberichten. Altijd maar dat gezeur.
Exact, NIEUWSberichten. Niet alle vallen die er dagelijks gebeuren dus.
Daarbij vinden meer dan genoeg bokkers die een beetje speciaal van hun paard zijn gevallen het ook nodig daar maar meteen een topic over te openen. Dan kun je ook aankomen met een reactie als 'shit happens, risico van de sport' maar dan krijg meteen het halve topic over je heen. Beetje hypocriet allemaal.
Goof schreef:Lara_Silver schreef:Ach mensen schei toch eens uit! Waardeer toch eens het werk dat de nieuwsredactie steekt in het zoeken maken van nieuwsberichten. Altijd maar dat gezeur.
Exact, NIEUWSberichten. Niet alle vallen die er dagelijks gebeuren dus.
Goof schreef:Ach Knert, zo heb ik al op de voorpaginaNIEUWS gezien dat Adelinde in 'ik hou van Holland' zat:
[VN] Adelinde Cornelissen vanavond in 'Ik Hou van Holland'
en dat een 32 jarige ezel is overleden....:
[VN] Populaire 32-jarige Amerikaanse Facebook ezel overleden
En dat de kinderfilm Flicka op tv is.....:
[VN] Vanavond de film Flicka op RTL8 om 20.30u
En iets over de wagen van dhr Chardon....:
[VN] Nog niets bekend over sabotage marathonwagen van Chardon
Nou ja, moet ik nog even doorgaan....??![]()
Dat is kennelijk het niveau van nieuws....

Goof schreef:Ja hahaha, allemaal topics waarin ik met verontwaardiging heb gereageerd omdat ik het kansloze voorpaginanieuws berichten vond, vandaar dat ik ze zo kon vinden nu
Edit; ik heb het dagje sighseeën van Imke Bartels in Hong KOng toegevoegd, ernstig belangrijk.
En een oppervlakkig interview met een hoefsmid......:
[VN] 'Niet alle paarden zijn braaf'