Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JJane schreef:Uit liefhebberij? Deze man heeft de ponys voor het geld. Hij gebruikt ze om bloed af te tappen voor de medische industrie.
superwoman schreef:Elma_ schreef:Sukkels.. Ik weet iig waar 2 ervan zijn.. Maar denk niet dat iemand daar nog iets aan heeft...
Maar weet je ook of deze paarden verwaarloosd waren naar jouw mening (en waarom) ?
Elma_ schreef:Kan ik geen oordeel over geven. Liep wel met een verwaarloosde oogontsteking en was mager + veel te lange hoeven. Maar voordat ze bij mij kwam had ze al een tijdje ergens anders gestaan.
superwoman schreef:Elma_ schreef:Kan ik geen oordeel over geven. Liep wel met een verwaarloosde oogontsteking en was mager + veel te lange hoeven. Maar voordat ze bij mij kwam had ze al een tijdje ergens anders gestaan.
Dat vind ik wel verwaarloosd,echter is het dus volgens jouw niet duidelijk wanneer (dus bij wie) het paard dat had gekregen?
superwoman schreef:Ben bekend met dragende merrie's, maar alles bij elkaar vind ik het verwaarlozing.
De verkoop vind ik wel een beetje logisch. Die dieren kosten veel en kun je niet als een auto even parkeren tot de rechter er een uitspraak over heeft gedaan (en soms hoger beroep) dit zou misschien veel sneller moeten als het om dieren gaat.