Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Rytm schreef:De paarden van van Uytert zijn toch ook goede paarden? Kom op zeg.. en vaak ook het knapst gereden dus natuurlijk winnen die. Niks mis mee hoor!
Edit. Jij bedoelt dat filmpje met Eos-Utopia? Vind ik ook niks mis mee.. Dat gezeik altijd hier over topruiters.

DePaardenman schreef:Emmelie rijd paarden voor zowel de eigenaar van nummer 1 als de nummer 3. Hoe objectief kan je dan zijn?

yvonnepuntnl schreef:En een handvol fotografen
Maar ik ben het met je eens MisterA. De VSN zal iets anders moeten verzinnen om zichzelf weer op de kaart te zetten. Publieke belangstelling wordt met het jaar minder.
op zaterdagavond wel massaal de weg naar Lunteren weet te vinden.DePaardenman schreef:Rytm schreef:De paarden van van Uytert zijn toch ook goede paarden? Kom op zeg.. en vaak ook het knapst gereden dus natuurlijk winnen die. Niks mis mee hoor!
Edit. Jij bedoelt dat filmpje met Eos-Utopia? Vind ik ook niks mis mee.. Dat gezeik altijd hier over topruiters.
Ik zeg niet dat die van van Uytert een slechte is, ik zeg alleen dat hier sprake is van enorme belangenverstengeling.
Ik denk dat de mensen hier dit filmpje bedoelen:
[ Video ]
Ik vind het knap wat zij met bv een "lastig" paard als Apache doet, maar dit heeft imo helemaal niks te maken met een jong paard trainen.