Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) maar dat je bij knhs wedstrijden nog steeds met een hoedje mag blijven rijden (
)? Goed keus van de FEI, wel jammer dat mensen niet uit eigen initiatief met een cap rijden.
tossielove schreef:Ik vind het wel jammer dat het 'verplicht' wordt, de ruiters/amazones zelf laten besluiten lijkt me ook een goede optie. Natuurlijk gaat veiligheid voorop, maar die hoedjes maken het plaatje zo mooi af
daffie1986 schreef:Begrijp ik nu goed dat je dus op FEI wedstrijden je hoedje moet verruilen voor een cap() maar dat je bij knhs wedstrijden nog steeds met een hoedje mag blijven rijden (
)? Goed keus van de FEI, wel jammer dat mensen niet uit eigen initiatief met een cap rijden.
_coquette_ schreef:daffie1986 schreef:Begrijp ik nu goed dat je dus op FEI wedstrijden je hoedje moet verruilen voor een cap() maar dat je bij knhs wedstrijden nog steeds met een hoedje mag blijven rijden (
Knhs is toch vanaf 1 april cap verplicht?
Maar ik vind het goed!
jus schreef:Ja is iid een voorbeeld maar als de idolen superdure (sponsor) caps hebben word het een duur grapje voor pa of ma
Het gaat hier om de FEI regel maar als die alleen op wedstrijden geldt heeft eigenlijk niemand er wat aan alleen dan als voorbeeld.