Toby, een 28-jarige bruine shetlander uit Fowey, Groot-Brittannië is gek op bier. Samen met zijn eigenaar Amos Putt gaat hij regelmatig dus even de kroeg in om een “pintje” te pakken. Dat schrijft de Britse krant The Sun op hun website.
Beiden zijn gepensioneerd dus ze hebben daar de tijd voor. Toby trad vroeger veel op tijdens carnaval en andere feestelijkheden, maar nu is hij dus gepensioneerd. Volgens Putt is Toby dol op bier. Hij is nooit dronken", aldus Putt. Na de dagelijkse wandeling maar 1 biertje en daarna nog een zakje chips. "Hij zou wel meer bier willen, maar dat laat ik niet gebeuren."
schijnt best gezond te zijn om af en toe een beetje bier aan je paard te geven maar dit is wel heel apart! wel een leuke shet en hij ziet er goed uit, lijkt wel een beetje op de mijne.
Ik vind het wel meevallen.... Paardje wat ik had greep ook z'n kans als iemand in de buurt met bier stond om dan een slokje te bietsen. Hij dook zelf de prullebal in om de restje's uit de bekers te likken.
Paarden vinden over het algemeen bier wel lekker en het is wel gezond (met mate!)
smurffie
Geplaatst: 20-12-12 09:10
Mijn pony krijgt zeer regelmatig bier en vind dat inderdaad ook erg lekker. Ben eerlijk gezegd nog niet 1 paard tegen gekomen die het niet lekker vond...
flettie
Geplaatst: 20-12-12 09:11
Mijn Shetlander vindt bier ook lekker en shag... tis net een echte kerel wat dat betreft
Steppe
Geplaatst: 20-12-12 09:12
Mijn eerste pony vond champagne erg lekker, huidige paard houdt van earl grey thee. Dus bier is zo gek nog niet hoor, lekker zoet.
wat een enorme leuke foto's van de oude shet en de oude man....ik denk zelfs dat als de shet zou overlijden dat de man ook weg kwijnt omdat hij zijn kleine vriendje kwijt is
Kijkt, dat is nu humor, met een pony naar de pub. Beetje jammer dat je pony er pas vanaf 21 jarige leeftijd in mag, maar dat is voor Toby duidelijk ook geen punt
Dit vind ik nu helemaal geweldig. Deze man duwt z'n pony niet achterin de tuin om er vervolgens niks meer mee te doen, maar maakt elke dag een wandeling met als afsluiter een pilsje. Geweldig!
purkie
Geplaatst: 20-12-12 15:36
Je ziet hem naar de Guinness gluren met zijn kop op de tap die zak chippies schranst hij in een hap op...