Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kostolany schreef:MMM deze shetlanders lijken verdacht veel op 2 shetlanders die tot voorkort naast een huis in een weide liepen op de weg van Postel naar Balen. Zag de dieren ineens niet meer lopen en het hek er voor was weggehaald. Maar ze lijken er sprekend op.
Hoop dat ik er naast zit hoor want dan zouden die mensen wel erg makkelijk hun dieren gedumpt hebben. UItggebroken lijkt namelijk uitgesloten door dat het hek ook weg gehaald is en wel erg ver weg gelopen zijn dan zonder gezien te zijn. EN het is ook nog een stukje weg van waar ze gevonden zijn. Kan het ook niet bewijzen dat ze daar liepen maar de kleuren en uiterlijk komen overeen in mijn ogen omdat ik er bijna dagelijks langs reedt en vaak keek of ze in de weide naast het huis liepen. Ze konden toen ook nog achter het huis in de weide. Hoop maar dat ik het fout heb. zou het te erg vinden voor woorden als mensen dit zo doen.
_Pleasure_ schreef:Lieve mensen, ik werk er, ze staan apart van onze andere paarden, en ze zijn wel degelijk verwaarloosd...
Die tip van de weg van postel en balen is eens na te trekken, ik woon in Lommel, ik ga de dierenbescherming hier eens bellen om te vragen of er hier twee shetjes vermist worden...ze zouden ook uitgebroken kunnen zijn toch, via de bossen ben je zo van postel in eersel...
ben het met je eens hoor. Deb100 schreef:Sarah_Elise schreef:Een hengst en een merrie? Gezellig, zo samen in een stal
Dat was ook mijn eerste gedachte![]()
Net Jozef en Maria inderdaad![]()
Hopelijk vinden ze snel de eignaar...
JoyCiej007 schreef:_Pleasure_ schreef:Lieve mensen, ik werk er, ze staan apart van onze andere paarden, en ze zijn wel degelijk verwaarloosd...
Die tip van de weg van postel en balen is eens na te trekken, ik woon in Lommel, ik ga de dierenbescherming hier eens bellen om te vragen of er hier twee shetjes vermist worden...ze zouden ook uitgebroken kunnen zijn toch, via de bossen ben je zo van postel in eersel...
Goed werk om ze op te vangen.
Alleen............... vinden de mensen op de manege dat nou wel handig, een hengst en een merrie samenzetten??
Krijg je alleen maar nog meer ongewenste shetveulens van.
En als de merrie niet gewillig is, maar de hengst er wel op wil, zal ze hem toch echt alle hoeken v/d stal laten zien.
Lijkt mij echt niet slim om die 2 samen te zetten dus.....?