Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gaan heel snel en paard is weg voor die het weet Melanie5 schreef:En een koe of varken heeft het beter?
Ik vind het zo hypocriet om paarden apart te zien van ander vee. Alle dieren horen mey reapect behandeld te worden.
Ik eet graag paardenvlees. Weet waar ik het haal en weet dat het goed vlees is.
Eet zelf alleen helemaal geen vlees dus ook geen paarden vlees
...zeker niet genoeg van Amerika geleerd.Daar is het slachten van paarden verboden en worden ze vervolgens op dagenlange transporten gezet naar Canada en Mexico.Lekker diervriendelijk allemaal....Citaat:Er zit geen verschil tussen een paard en een koe
xSlvna schreef:Waarom is dit kinderachtig gedoe? Dieren verweg laten slachten? Snap ik echt niet. Bij mij in de stad is een slachthuis, lijkt me sterk dat daar vee uit het noorden van nederland word geslacht. Heb wel eens gekeken als geslacht werd, althans als het vee nog buiten in de rij stond, wat een rust, een voor een weer een koe minder maar geen gemep od. ook hoe ze binnen komen, oke weinig ruimte, maar niet overdreven weinig.
xSlvna schreef:Ja daar red je ze mee, bravo. Ik eet 't omdat ik 't lekker vind, het is niet aan mij om die dieren goed te behandelen, moet de overheid maar heen kijken.
xSlvna schreef:Waarom is dit kinderachtig gedoe? Dieren verweg laten slachten? Snap ik echt niet. Bij mij in de stad is een slachthuis, lijkt me sterk dat daar vee uit het noorden van nederland word geslacht. Heb wel eens gekeken als geslacht werd, althans als het vee nog buiten in de rij stond, wat een rust, een voor een weer een koe minder maar geen gemep od. ook hoe ze binnen komen, oke weinig ruimte, maar niet overdreven weinig.