Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

jury schreef:Als je nu niets met paarden hebt, kunnen jullie je dan echt niet voorstellen dat je daar niet blij mee bent?
Ik denk dat de klager de middelste woning heeft en dat het linker "bakje" een kaal gegeten wei is. Maar goed dat is gissen.
Moon schreef:Ben ik lomp als ik zeg dat dat soort mensen in een hutje op de hei moeten gaan wonen?
dots83 schreef:pfffffffff en de buren hebben hier last van omdat???????????????????????????????
GamblersCup schreef:Moon schreef:Ben ik lomp als ik zeg dat dat soort mensen in een hutje op de hei moeten gaan wonen?
Behoorlijk ja. Dat je afgelegen wilt wonen, in een klein rijtje huisjes, voor je rust misschien wel, betekend niet dat je de overlast van een ander z'n hobby maar moet accepteren. Enig idee wat een overlast het kan veroorzaken, paarden op een klein oppervlak houden? De stank, de vliegen, het opstuivende zand... als dat dagelijkse kost is, begrijp ik heel goed dat dat je kwaliteit van leven naar beneden kan halen.
Niet heel de wereld moet maar plaatsmaken voor paardenhouders
Myca schreef:Ik denk dat dit 3 woningen onder 1 kap zijn en dat de middelste buurman hier niet blij mee is.
Hij zegt dat hij al zijn privacy kwijt is. Ik kan me er overigens best iets bij voorstellen als je toevallig niet zo gek op paarden bent. Hij zit hier wel in een sandwich.
dacht dat het 2 onder 1 kap was