Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jury schreef:Jaren geleden was dit al de reden om mijn abonnement op te zeggen.
Naast de actualiteitsproblematiek vond ik de berichtgeving niet vernieuwend (pak maar een hoefslag van een paar jaar geleden en dan kom je dezelfde artikelen weer tegen) en de advertentie artikelen gingen me tegen staan.
Ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen met de lopende abonnementen.
petraaken schreef:Tja ze vergeten wel dat niet iedereen op de comp zit te kijken. Zo kan mijn vader dat niet. Vond het juist fijn dat het een weekblad was. Ik wacht af maar het zou wel eens kunnen dat het mijn laatste abonnement was op de hoefslag. Prijs mogen ze dan ook wel doen zakken.
ginouque schreef:petraaken schreef:Tja ze vergeten wel dat niet iedereen op de comp zit te kijken. Zo kan mijn vader dat niet. Vond het juist fijn dat het een weekblad was. Ik wacht af maar het zou wel eens kunnen dat het mijn laatste abonnement was op de hoefslag. Prijs mogen ze dan ook wel doen zakken.
Ben ik helemaal mee eens!
Ben ook lid vd hoefslag, maar nog de vraag of ik dat nu nog blijf.
Prijs mogen ze dan echt laten zakken.
NatasjavE schreef:ginouque schreef:
Ben ik helemaal mee eens!
Ben ook lid vd hoefslag, maar nog de vraag of ik dat nu nog blijf.
Prijs mogen ze dan echt laten zakken.
Jre hebt ook de paardenkrant nog he.
Vudress schreef:Ze durven geen stelling in te nemen zoals Dirk Willem Rosie doet en het Sportpaard deed.
De Paardenkrant heb ik om dezelfde reden opgezegd. De helft heb ik al gelezen en uitslagen opzoeken kan ik zelf wel.
Dat is toch niet zo'n wereldbedrag? Losse verkoop is duurder