Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

stef schreef:kan ik die video veilig aanklikken? Kan niet zo goed tegen menongelukken, maar zolang er geen paniekerend paard voor de wagen is te zien gaat het goed
Tja, dubbel. Ik denk ook dat het huidige stadse verkeer te druk wordt voor paarden, en daarnaast hebben mensen steeds minder met paarden en weten dus ook niet hoe ze erop moeten reageren.
Loetie84 schreef:UMayDream schreef:Ik vind 't maar link, paarden met koetsen in zo'n drukke stad..
Hopelijk doen ze hier dan wat mee
In Amsterdam lopen ook genoeg paarden voor de wagen... Vind het heerlijk, een koets in het straatbeeld!
dus de vergelijking met elektrische auto's is een beetje krom van die man
CharlotteMae schreef:NYC is echt een absurd drukke stad, dit kan je zeker niet vergelijken met Amsterdam. Ik hoop dat er voor die paarden snel een einde aan komt. Van alleen het lawaai van NYC zou menig paard al in de stres schieten.
eenitraM schreef:CharlotteMae schreef:NYC is echt een absurd drukke stad, dit kan je zeker niet vergelijken met Amsterdam. Ik hoop dat er voor die paarden snel een einde aan komt. Van alleen het lawaai van NYC zou menig paard al in de stres schieten.
Jij hebt zeker nog nooit verder gekeken dan wat er op tv te zien is...
CharlotteMae schreef:Jawel hoor, ik ben afgelopen juni nog in NYC geweest. Dus helaas gaat jouw 'gevatte' opmerking niet op.
eenitraM schreef:CharlotteMae schreef:Jawel hoor, ik ben afgelopen juni nog in NYC geweest. Dus helaas gaat jouw 'gevatte' opmerking niet op.
Ik doel er op dat er nog ergere drukkere, gevaarlijke steden bestaan waar paarden geen eens meer paarden zijn maar gewoon dieren die aan de kant gegooid worden als ze het niet meer doen. Waar toektoeks rakelings lang paarden scheuren waar overal knallen te horen zijn, geschreeuw en gegooi met spullen.
Paarden wennen er vanzelf aan.
eenitraM schreef:CharlotteMae schreef:Jawel hoor, ik ben afgelopen juni nog in NYC geweest. Dus helaas gaat jouw 'gevatte' opmerking niet op.
Ik doel er op dat er nog ergere drukkere, gevaarlijke steden bestaan waar paarden geen eens meer paarden zijn maar gewoon dieren die aan de kant gegooid worden als ze het niet meer doen. Waar toektoeks rakelings lang paarden scheuren waar overal knallen te horen zijn, geschreeuw en gegooi met spullen.
Paarden wennen er vanzelf aan.
Eliine schreef:Tja zo kan ik nog wel 100 dingen bedenken die erger zijn dan dit. Maar dat praat het nog niet goed. Dat de paarden in India nog slechter behandeld worden wil niet zeggen dat je het in NYC niet aan hoeft te pakken.