Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NathalietjeB schreef:nou ben ik waarschijnlijk de enige die deze merrie echt helemaal niks vind....vind dr best wel lelijk.
komt waarschijnlijk ook dat ik geen arabieren fan ben...
zou er ook geen 4 ton voor geven maja wie ben ik
ik zou er nog geen 4000 voor over hebben bandosx schreef:*kijkt naar de fotos in profiel van Nathalietje B....* ik zou toch voor de poolse merrie gaan,het heeft ook niks met fan of geen fan te maken, meer met of je kijk op paarden hebt of niet, een goed gebouwd paard is een goed gebouwd paard, ongeacht het ras!

bandosx schreef:*kijkt naar de fotos in profiel van Nathalietje B....* ik zou toch voor de poolse merrie gaan,het heeft ook niks met fan of geen fan te maken, meer met of je kijk op paarden hebt of niet, een goed gebouwd paard is een goed gebouwd paard, ongeacht het ras!
Djilna schreef:Ik zie het anders nog steeds. En zo ook in dit filmpje, dus het mag misschien niet maar er wordt niet veel tegen gedaan.
En ik doel niet zozeer op het longeren als de soms harde rukken aan de riem waardoor de paarden zo gaan schokken met hun hoofd. Op 1 vd foto's bij het artikel zie je ook zo'n paard wat iets te abrupt wordt afgeremd op die manier. Plus dat ene paard aan het eind dat zo staat te gooien met zijn hoofd.

Wauw!
Letizia schreef:4tonWauw!
Ik vind het zeker geen lelijke merrie, de mooiste dan? Hmm dat wil ik ook niet zeggen, iets te rank naar mijn smaak
Het zijn paarden voor liefhebbers en daar durft men ook fors voor te betalen