Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
raket schreef:Zijn er ook stallen die het pensiongeld omlaag hebben gedaan??? Volgens mij is het vorig jaar zo'n beetje overal omhoog gegaan n.a.v. de stroprijzen...
Nouvel schreef:wij betalen hier in 't westen van 't land toch nog steeds een aardig bedrag voor een klein baaltje...
Sammie schreef:Volgens de krant is de nieuwe oogst mooier en beter. Vorig jaar was een flink deel van de balen bruin gekleurd. Nu is een groot deel goud- of witgeel. Toch vinden veel melkveehouders het nieuwe stro nog steeds te duur. Een aantal verwachten nog dat de prijs verder zal zakken.
Citaat:Hallo,wir verkaufen Heu und Stroh Kleinballen Rund / Quader ,erster Schnitt JKK frei und Staubarm.
Mit Transport in ganz Deutschland.Lieferung Kostenlos.Alles neue Ernte, sehr gute Qualität, überall mehrere LKW Ladungen verfügbar Heu in 170 -€ pro tonne ab 700 Stück für 1 Ballen 18-22 kg ,stroh 160 € pro tonne
Annemiek80 schreef:als ik dit lees vraag ik me af... in juni was het 195 euro de ton... nu 135 euro de ton
maar weet iemand ook wat de prijs vorig jaar om deze tijd was?
Annemiek80 schreef:als ik dit lees vraag ik me af... in juni was het 195 euro de ton... nu 135 euro de ton
maar weet iemand ook wat de prijs vorig jaar om deze tijd was?
Nouvel schreef:ceasario schreef:Wie denkt nu nog in kleine baaltjes..
Die heeft men bijna 3-4 keer in de hand..en dan wil men ook nog niks betalen..
Dan moet je ze uit Polen laten komen..
40 euro de ton..maar wel ff de vracht betalen.
ik...
die klein in moet kopen en weinig opslagruimte heeft...