Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
paardjes123 schreef:Tja dan kan een keer gebeuren als je veel handelt, ik zou zeggen hou de eer aan je zelf en zoek de gulden midden weg
Dustinlover schreef:Altijd heel moeilijk dit.. Ik heb er ook verschillende dingen mee meegemaakt.. Maar als de kopende partij niet kan bewijzen dat dit gebrek er al langer zat dan gaat het heel moeilijk worden.. tenzij de handelaar echt handelaar van beroep is dan is het geloof ik tegenovergestelde bewijslast en moet de handelaar bewijzen dat de blessure bij hem nog niet aanwezig was.. Maar daarbij geloof ik dat het binnen een half jaar weer moet zijn..
Moeilijke dingen altijd dit..
maximuss schreef:In een jaar een paard helemaal kapot rijden en dan lekker je geld terug eisen , leuk. Sterk dat een goedgekeurd paard in één jaar naar levenslang kreupel gaat zonder dat eigenaar/ruiter er iets mee te maken heeft! Als het van een eenmalig ongeluk is moet dit toch duidelijk te zien zijn?
Het lijkt me slim dat handelaars de namen van de kopers onthouden en die mensen in de toekomst vriendelijk de deur wijzen om verder (paarden)leed te voorkomen.