Een 50-jarige man uit Axel heeft in Terneuzen twee pony's de hals doorgesneden. Dat gebeurde in een wei aan de Goesseweg in de Zeeuwse gemeente. De dieren hebben het niet overleefd, maakte de politie vandaag bekend.
De man kwam zijn daad gisteravond zelf opbiechten op het politiebureau. Agenten spoedden zich naar de weide, waar één van de pony's al was overleden. Een dierenarts moest de andere pony laten inslapen.
Volgens de politie verkeerde de man onder invloed van alcohol. De man zit vast.
Deze had ik inderdaad ook gelezen, verschrikkelijk...die gast is meer dan ziek! Wat ik wel vreemd vind, de eigenaar had 1 van de bovenstaande Topic's geopend en die werd gesloten omdat de andere bovenstaande al geopend was, dan zal deze ook wel sluiten? ( had eerder gedacht dat die van de eigenaar zelf dan open zou blijven )
Chocopasta
Geplaatst: 29-07-12 19:04
Heel erg sneu..
Laatst bijgewerkt door Chocopasta op 29-07-12 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt
quera
Geplaatst: 29-07-12 19:05
Nevermind de reactie van natasja91 is al aangepast
Laatst bijgewerkt door quera op 29-07-12 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Chocopasta
Geplaatst: 29-07-12 19:06
Als jij je quote weg haalt.. Was niet zo bedoeld!!!!!
-edit: typo-
Laatst bijgewerkt door Chocopasta op 29-07-12 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt
babssaartje
De ponnies stonden bij mij op de wei,er was gevraagd of ze even mochten staan bij mijn paardjes.Nou tot gister de politie kwam,ik schrok me helemaal wild.Dacht gelijk nee niet corrie en nina,maar het waren de twee anderen die ik en mijn kinderen met alle plezier de laatste 3 maanden van hun leven , hebben mogen verzorgen.Eigenlijk waren ze min of meer gedumt, want wij waren de enige die er naar omkeken.Ik was al bang dat er elende van zou komen,maar dit had ik nooit zien aankomen. Wij zijn woest,want op ons veilige leuke paarden plekje zijn kruimel en loekie door brute wijze om het leven gekomen.Wij zijn verdrietig ,waarom mensen elkaar het leven zuur maken ,met dit als gevolg.Zo boos,stelletje randdibielen.ONS PLEKJE ZAL NOOIT MEER ONS PLEKJE ZIJN.