Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammie schreef:De 'kleine Ahlmann', een jongetje, zal met een keizersnede ter wereld komen. "Judy-Ann en ikzelf hebben beslist om onze zoon vandaag te laten geboren worden", zegt de Duitse ruiter. "Ik zal zelf bij de geboorte aanwezig zijn. Voor mij is het de belangrijkste gebeurtenis in mijn leven. Ik ben erg opgewonden. Hopelijk komt onze zoon gezond ter wereld. Dat we voor deze optie hebben gekozen, heeft uiteraard veel met de Olympische Spelen te maken."
.
ipv het te halen omdat de Spelen er zijn. Jeetje mina, wat hebben die mensen hun prioriteiten goed in balans

Ashkerlon schreef:En een geboorte tijdens de spelen hadden ze echt niet kunnen uitrekenen toen ze besloten voor een kind te gaan?
Misschien hebben ze er wel heel lang over gedaan voor zij zwanger was. Of was ze prompt direct zwanger terwijl ze het niet verwacht hadden. xxrossiexx schreef:Nou sorry maar dit vind ik echt best wel ziek.
Snap niet dat een ziekenhuis hier aan mee wil werken, kind 2 weken eerder halen.
Ik bedoel ze is niet voor niets 10 augustus uitgerekend. Want dan is het kind helemaal ontwikkeld
. Klinkt een beetje alsof hij andere prioriteiten heeft. xxrossiexx schreef:Nou sorry maar dit vind ik echt best wel ziek.
Snap niet dat een ziekenhuis hier aan mee wil werken, kind 2 weken eerder halen.
Ik bedoel ze is niet voor niets 10 augustus uitgerekend. Want dan is het kind helemaal ontwikkeld
rowo schreef:Ashkerlon schreef:En een geboorte tijdens de spelen hadden ze echt niet kunnen uitrekenen toen ze besloten voor een kind te gaan?
Euh... zoiets valt niet uit te rekenenMisschien hebben ze er wel heel lang over gedaan voor zij zwanger was. Of was ze prompt direct zwanger terwijl ze het niet verwacht hadden.

en zover is duitsland nou ook weer niet van Engeland af om even heen en weer te reizen. xxrossiexx schreef:Nou sorry maar dit vind ik echt best wel ziek.
"
Ashkerlon schreef:rowo schreef:Euh... zoiets valt niet uit te rekenenMisschien hebben ze er wel heel lang over gedaan voor zij zwanger was. Of was ze prompt direct zwanger terwijl ze het niet verwacht hadden.
euh... valt volgens mij perfect uit te rekenen... gewoon niet onveilig gaan doen tussen 10 en 8 maanden voor de spelen. Simpel zat?