Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mylittlejoy schreef:Apart..Dat hij een aparte kans krijgt gezien de mogelijkheden van Totilas, snap ik. Duitsland zou zich in de voet schieten als ze hem bij voorbaat al uitsluiten, maar op 23 juni wordt nog gezegd dat hij twee weken niets mag doen en dan wordt hij a.s. vrijdag al geïnspecteerd? Het lijkt me stug dat je dan al iemand met pfeiffer kan beoordelen of hij fit genoeg is voor een OS.
Cayenne schreef:mylittlejoy schreef:Apart..Dat hij een aparte kans krijgt gezien de mogelijkheden van Totilas, snap ik. Duitsland zou zich in de voet schieten als ze hem bij voorbaat al uitsluiten, maar op 23 juni wordt nog gezegd dat hij twee weken niets mag doen en dan wordt hij a.s. vrijdag al geïnspecteerd? Het lijkt me stug dat je dan al iemand met pfeiffer kan beoordelen of hij fit genoeg is voor een OS.
Hij zal wel moeten, want eind deze week moeten alle deelnemers definitief opgegeven zijn voor deelname.
Langer wachten kan dus niet meer.
en ach, hij is de enige niet. Adelinde is ook op een aparte manier geselecteerd
Cayenne schreef:mylittlejoy schreef:Apart..Dat hij een aparte kans krijgt gezien de mogelijkheden van Totilas, snap ik. Duitsland zou zich in de voet schieten als ze hem bij voorbaat al uitsluiten, maar op 23 juni wordt nog gezegd dat hij twee weken niets mag doen en dan wordt hij a.s. vrijdag al geïnspecteerd? Het lijkt me stug dat je dan al iemand met pfeiffer kan beoordelen of hij fit genoeg is voor een OS.
Hij zal wel moeten, want eind deze week moeten alle deelnemers definitief opgegeven zijn voor deelname.
Langer wachten kan dus niet meer.
en ach, hij is de enige niet. Adelinde is ook op een aparte manier geselecteerd
Ayasha schreef:In het volledige bericht staat dat paps 'm in conditie houdt.
ukje schreef:Maar als de beste jongen slim is gaat hij aan zijn gezondheid denken, sorry hoor maar wat is erger de OS missen, of de rest van je leven last houden van een ziekte als dit! Omdat je te snel en teveel weer alles hebt gedaan.
(best kans dat alle druk rondom totilas en zijn al dan niet presteren, de oorzaak is.)
Ayasha schreef:De wereld en het leven zijn nu eenmaal niet eerlijk. Deal with it.
Ik gun het hem, maar hoop ook dat ie aan zijn gezondheid denkt en zich niet laat pushen.