Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Margo schreef:Het was toch al eerder bekend dat hij na dit jaar zou gaan stoppen?
Ik vind het ook wel goed, soms is het tijd voor vernieuwing.
Het valt me wel op dat hij vaak voor grote 'momenten' communiceert dat we er zo slecht voor staan vraag me af of hij dit bewust doet...
Margo schreef:Het was toch al eerder bekend dat hij na dit jaar zou gaan stoppen?
Het valt me wel op dat hij vaak voor grote 'momenten' communiceert dat we er zo slecht voor staan vraag me af of hij dit bewust doet...
gallos schreef:Opvallend was dat Patrick van der Meer met Uzzo in een bijrubriek hoger scoorde dan de andere olympische kandidaten. Janssen: 'Patrick doet het fantastisch. Bij de Olympische Spelen gaan echter andere factoren een rol spelen. Ja, ervaring. Patrick heeft geen wedstrijd onder grote druk gereden. Misschien laat ik hem nog in Aken starten, daar is de spanning ook groot. Ik moet er nog even over denken.'
Ja, mischien moet Meneer Janssen een keer gaan kijken als Patrick met Uzzo aan het rijden is!! Wat bedoelt hij met "onder grote druk" rijden. Lijkt me dat je Verden toch geen banketstaaf wedstrijdje kunt noemen en de vele die hij daarna heeft gereden. NK Hoofddorp 2012, vele paarden haakten af en Uzzo liep gewoon waarvoor hij gekomen was. TOP
NatassJa schreef:Bij de Wereldruiterspelen van 2010 in Kentucky wonnen de Nederlandse dressuurruiters alles. Janssen: 'We hadden de medailles voor het uitkiezen. Ongelooflijk dat dit nog maar 2 jaar is geleden. Na het vertrek van Totilas is alles minder geworden. De ruiters hebben we wel. De paarden missen vaak nog ervaring.'
'

Ayasha schreef:Margo schreef:Het was toch al eerder bekend dat hij na dit jaar zou gaan stoppen?
Niet dat België recht van spreken heeft gezien wij niet eens een team hebben dat uberhaupt voor een medaille zou kunnen gaan maar ik vrees dat ie op dit moment niet eens liegt over Nederland zijn positie in aanloop naar de spelen.