Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dors04 schreef:Als het OS pas volgend jaar zou zijn zouden we al een stuk minder in de schaduw staan, en dat puur omdat sommige ruiters net nog even wat meer tijd nodig hadden gehad om een nettere score neer te kunnen zetten dan wat ze momenteel kunnen.
We hopen natuurlijk alsnog op goud maar ik denk dat we ook erg tevreden mogen zijn met zilver of brons.
Ik ben echt benieuwd!
Hermelientje schreef:Ruiters uit andere landen zouden dan toch ook een extra jaar hebben om een nettere score neer te zetten.
koenborias schreef:Ik gun het Adelinde het meest op goud te winnen op de spelen, zij heeft er zelf naar gewerkt met parzival, nederland moet trouwens toch zijn titel verdedigen. Adelinde verdient dit echt na flinke tegenslagen!! Wat anky zegt kwa talent: Votango B is weg, Totilas is weg. Het enige grote talent staat bij edward en hans-peter, adelinde, anky en emmelie scholtens!
sarabande schreef:Hermelientje schreef:Ruiters uit andere landen zouden dan toch ook een extra jaar hebben om een nettere score neer te zetten.
Iedereen is afhankelijk van de vorm van zijn of haar paard en niet alleen Nederland kampt met problemen
[VN] Twee Zweedse amazones niet naar Olympische Spelen
mimp3 schreef:koenborias schreef:Ik gun het Adelinde het meest op goud te winnen op de spelen, zij heeft er zelf naar gewerkt met parzival, nederland moet trouwens toch zijn titel verdedigen. Adelinde verdient dit echt na flinke tegenslagen!! Wat anky zegt kwa talent: Votango B is weg, Totilas is weg. Het enige grote talent staat bij edward en hans-peter, adelinde, anky en emmelie scholtens!
En Imke,niet te vergeten