Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dallista schreef:Voor de leken onder ons: waarom reden Anky en de Spanjaard een GP en een GPS, maar bv. Edward Gal en HP Minderhoud een GP en een Kür... op hetzelfde concours? Ik zie op de schema's wel staan dat de GP een qualificatie voor de GPS is, en de andere GP voor de Kür. Is dit puur een keuze van de ruiters/amazones zelf?
HorseTimeXL schreef:Ja, ik ben ook hartstikke fan van hem, eigenlijk vanaf het WEG. En in augustus tijdens het EK heb ik hem in het echt mogen zien, en wat was dat gaaf. Iedereen ging klappen en hij rijd de wissels om de pas kaarsrecht en met één hand. Hij maakt er zelf ook zo'n show van en dan niet zelf met de roem strijken, maar met een vinger naar zijn paard wijzen prachtig. Zijn benen trouwens hangen altijd zo stil om het paarden lichaam echt respect.
vur schreef:Tja, wat zal ik er eens van zeggen. Hij blijft een beetje stijfje eruit zien en ik vind zijn staart nu ook onrustig. Bovendien vind ik de stap in de uitgestrekte stap erg slecht. Is haast telgang. Dat is mij in het verleden nooit zo opgevallen. Inderdaad, nu er zoveel goede soepele paarden zijn tegenwoordig, zal hij het af moeten leggen ben ik bang. Helaas, maar voor mij is de tijd van Salinero voorbij.