Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Voor haar 18de verjaardag, wat krijgt ze voor haar 21ste verjaardag. Totilas? Haha
soms zelfs wat onvriendelijk
Ramzi schreef:'' Morgan Barbançon kreeg Painted Black als verrassing van haar ouders voor haar 18de verjaardag''
Voor haar 18de verjaardag, wat krijgt ze voor haar 21ste verjaardag. Totilas? Haha
Ramzi schreef:'' Morgan Barbançon kreeg Painted Black als verrassing van haar ouders voor haar 18de verjaardag''
Janine1990 schreef:Ramzi schreef:'' Morgan Barbançon kreeg Painted Black als verrassing van haar ouders voor haar 18de verjaardag''
Ik snap niet waarom dit zo raar is, in zulke kringen weet je dat kinderen wel eens wat grotere cadeaus krijgen.
Vind het hartstikke leuk voor die meid, en ze rijdt er knap mee weg!
Ramzi schreef:Is ook niet raar, maar zijn flinke cadeaus.. Ik vond het grappig zoals het in de tekst stond.
Ze rijdt er knap mee weg, en inderdaad Anky reed er minder mee in the picture, ze had op dat moment een beter paard voor haar grote wedstrijden.
En volgens mij was PB in zijn jongere jaren ook wat instabieler. Wisselende scores.
Janine1990 schreef:Ramzi schreef:Is ook niet raar, maar zijn flinke cadeaus.. Ik vond het grappig zoals het in de tekst stond.
Ze rijdt er knap mee weg, en inderdaad Anky reed er minder mee in the picture, ze had op dat moment een beter paard voor haar grote wedstrijden.
En volgens mij was PB in zijn jongere jaren ook wat instabieler. Wisselende scores.
Was ook niet zo zeer persoonlijk aan jou bedoeld, maar er zijn mensen die gewoon ronduit jaloers reageren op minder.
Weet niet goed waarom ik jou heb gequote hoor, maar zeker niet persoonlijk.
Ik denk dat PB een stuk meer in de picture komt idd, zal IPS ook niet vervelend vinden.
En ieder heeft zijn eigen portemonnee.
T leukste was nog hoe Anky stond mee te huppen en klikken bij de ingang van de piste hihi 

studiemiep schreef:haha ik ben in het verkeerde nest geboren.![]()
Owja mocht ik ook bulken van het geld en mijn kinderen zouden willen rijden en kunnen het een beetje..dan zou ik er ook geld tegenaan gaan smijten..... dus wat dat betreft geef ik ze groot gelijk hoor die ouders en meisje boft gewoon met zulke ouders en hoop dat ze vele succes met hem gaat behalen. Go for it girl.
Maar ik blijf het jammer vinden voor de minder bedeelde volwassenen en kinderen en dat paardrijden iig vooral een geld sport is.
Ik zie bij de top in NL (en dan bedoel ik pony's junioren, young riders..) weinig/ geen armoedzaaiers met ouders die niets in de pap te brokkelen hebben
Think_twice schreef:Ik vind wel persoonlijk dat ze heel wat stappen overslaat in de opleiding van jonge ruiter, ik vraag me af hoelang het allemaal zal duren? De kür in Addington vond ik nu ook weer geen 78+ waard. Pirouetten heel groot, piaffe niet op de plek, onrustig beeld en idd, ze hangt in de teugels. Wel knap dat ze het er allemaal uit krijgt want Anky hd destijds ook veel moeite om hem te laten piafferen...
Janine1990 schreef:Think_twice schreef:Ik vind wel persoonlijk dat ze heel wat stappen overslaat in de opleiding van jonge ruiter, ik vraag me af hoelang het allemaal zal duren? De kür in Addington vond ik nu ook weer geen 78+ waard. Pirouetten heel groot, piaffe niet op de plek, onrustig beeld en idd, ze hangt in de teugels. Wel knap dat ze het er allemaal uit krijgt want Anky hd destijds ook veel moeite om hem te laten piafferen...
Wat voor stappen slaat ze over?
Ik weet namelijk niets van de voorgeschiedenis van Morgan. Jij wellicht meer, proef ik hieruit?
Of is dit een opmerking die puur voortkomt uit afgunst?
onthouden altijd alleen maar de negatieve dingen, sorry), excuses.