Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) inderdaad geleerd in de berm te mesten; alleen bij een stressvolle situatie en lange tijd ontbreken van een berm zal hij pas op het asfalt mesten; scheelt weer een hoop
Verto schreef:ingeeusa schreef:hmm ik moet heel eerlijk zeggen, Dat ik altijd eerst mijn rondje af rij.. zonder krukje stap ik niet steeds op en af mijn paard.
Haha in jouw geval is dat wel lastig ja![]()
Tenzij je een opvouwbaar krukje kunt vinden ergens (leuke nieuwe uitvinding)
mylittlejoy schreef:Gut, gut, wat een gezeur hier weer. IS er een gemeente die overlegt met de ruiters en met dit meer dan redelijke besluit komt, wat bovendien ver te verkiezen is boven een mestzak, is het nog niet goed! Als je buiten - op straat - rijdt en je paard mest, ruim je het op. Klaar. Geen smoesjes over de grootte van het paard, de biologische afbreekbaarheid van mest, de grootte van een evt. schep, de stand van de sterren, etc.
Mijn complimenten voor de Gemeente Zoeterwoude!
NatasjavE schreef:Miracle_ schreef:Dus als je die mest lekker opgegraaid hebt met die mooie EK-handschoenen, dan wat? ...
Aan de kant schuiven....ja...ik geef toe ik zie het ook nog niet. Maar het is beter dan een zak aan mijn paard z'n kont.
Ik zie het nut niet. 
. (puuh, die van mij ziet me aankomen met die oranje dingen, mwha!)
linky schreef:En als er niemand thuis is? En moet je dan met je paard de tuin door om aan te bellen? Vinden mensen dat leuk, de deur opendoen en tegen een paard aan kijken? Met een beetje pech mest hij nog een keer.....................
maar ze heeft de grootste rozen van t dorp