Deze week verhuist de KWPN-goedgekeurde dressuurhengst Rhodium naar Stal Laarakkers & Larmoyeur in Winschoten. De veertienjarige zoon van Ferro werd eerder op Lichte Tour-niveau uitgebracht door Diederik van Silfhout. Nu wordt het fokproduct van J.B J.M. Klompers uit Oost West en Middelbeers verder gereden door Grand Prix-amazone Christa Larmoyeur. Rhodium is gekocht door Joop van Uytert, Leo Brouwer en Jan de Jonge.
Hoorde van de week idd dat Jan hem gekocht heeft (voor een deel, dus). Ben benieuwd naar de combinatie met Christa (moet overigens erg wennen aan haar nieuwe achternaam!).
Waarom die naam? omdat het Chirsta de Jonge-Larmoyeur is, en Vai Laarakkers-Bruntink
Speciaal daar voor een profiel aangemaakt omdat te melden? Apart.
Mindfields
Geplaatst: 21-03-12 19:51
Ik ken Vai nog van vroeger, toen ze nog een jong en onschuldig meisje was....*gaat beelddenken en probeert dat met alle macht tegen te houden maar helaas...*
Rindin
Geplaatst: 21-03-12 19:58
Ayla_4Ever schreef:
rindin schreef:
Vai gaat met Sjak en Christa gaat met Jan...
Wow Wist ik niet sinds wanneer dan?
Dat is al een tijdje gaande, maar nog niet zo lang openbaar. Ben wel heel benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen in Winschoten...
ThePast03
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-12 20:05
Moderatoropmerking:
Dit topic is niet bedoelt om een echtscheiding te bespreken. Graag vanaf hier on topic, bedank alsvast.
Bonnelover
Geplaatst: 21-03-12 20:51
Gaan we nou voor Bokt een nieuwe afdeling maken: Boktstory, Boktprive, Boktweekend!!
En ik zou zeggen: "Welkom in de paardenwereld!"
Ben heel benieuwd op welk niveau ze hem gaat uitbrengen. Erg mooi paard, misschien iets voor mijn merrie.
Ben ik de enige die niet begrijpt waarom je een 14-jarige hengst koopt voor je nieuwe vriendin? Hij dekt heus nog wel het e.e.a, voor de sport kon ze beter een jonger beest kopen?
RolandHitze
Geplaatst: 21-03-12 20:58
Ohhh, staat Rhodium in Winschoten????? Wat leuk, ben erg benieuwd!!