Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_JTM schreef:Dat is snel verdient! Als ik een miljoen zou winnen zou ik ook blijven werken hoor... miljoen kan je nog niet heel je leven op rentenieren
5% rente? Zo'n bank wil ik ook wel, haha.Citaat:["bigone"]Och, als je dat geld een jaar vastzet krijg je 50.000 pond rente, na aftrek van belastingen toch nog 2500 pond per maand, kan hij iig leuke dingen mee doen.
MariekeS_ schreef:Pfft...geluk? Het zal me verbazen...
Misschien wel en dat is het natuurlijk fantastisch, maar, er wordt toch wel makkelijk gesjoemeld als er zoveel geld op het spel staat...
)Cassidy schreef:Als hij gewonnen heeft, dan heeft hij gewonnen. Denk je nou niet dat er serieus naar gekeken wordt of er gesjoemelt is of niet?
Ik snap dat de jockey daags daarop gewoon op zijn werk verschijnt. Maar ik vraag me af hoe lang hij dat werk nog gaat doen. Iedere keer dat hij nu nog start zet hij zijn leven op het spel. Dan kun je niet meer van die miljoen genieten, als je na een val het leven laat....

juliomariner schreef:Ik dacht altijd dat beroepsjockeys niet mochten wedden en zeker niet op eigen paarden
. nouja, wie wil er nou neit als baantje de hele dag paarden rondgalloperen?