Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elianna_ schreef:Geerke, dan mag jij mij vertellen waar die bergen geld zijn in de drafsport hier in Nederland.![]()
Ontopic; verschrikkelijk dat er nog zo met die paarden om wordt gegaan. Er is over het algemeen wel bekend dat er te vaak paarden sterven bij deze takt in de rensport. Zonde.
geerke schreef:Elianna_ schreef:Geerke, dan mag jij mij vertellen waar die bergen geld zijn in de drafsport hier in Nederland.![]()
Ontopic; verschrikkelijk dat er nog zo met die paarden om wordt gegaan. Er is over het algemeen wel bekend dat er te vaak paarden sterven bij deze takt in de rensport. Zonde.
hier in frankrijk heb je de 'tierce'....gaan miljoenen in om.In het gokken op paarden.
In Nederland kun je toch ook gokken?Of is dat niet meer?
Daar wordt het meest aan verdiend.Grand-national hetzelfde,win je die race ben je binnen.
Want dan krijg je een percentage van het geld van de mensen die op jou paard hebben ingezet.
Rumpleteaser schreef:Bah, ik vind dit soort berichten altijd zo naar..... Kan zelf ook niet kijken naar de steeple chase...
Een verhaal heeft altijd twee kanten. Zijn er hier renners die ervaring hebben met deze sport?
Is het gebruikelijk dat er zoveel paard verongelukken? Puur uit interesse.
xkimmie schreef:Wat opvalt is dat tijdens het Cheltenham festival meer dodelijke ongelukken gebeuren dan in jump racing in het algemeen. Nee, ik ga dit festival niet verdedigen..