Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ingvdh schreef:ik heb het artikel in de Bit ook gelezen, dat gaf wel ander licht op de zaak, zeker omdat degene (Dr van Muiswinkel) die toen vol enthousiasme een beenprothese aan had gebracht dit nu niet meer zou doen.
Het aanmeten luistert nogal nauw en een mens kan aangeven waar het niet helemaal lekker zit of knelt, een paard kan dit niet en het kan dus nooit zo comfortabel worden aangemeten bij een dier. Dat is ook iets om rekening mee te houden.
Asyaa schreef:Sammie schreef:Een dierenactivisten groep heeft twee paarden weten te reden met een kunst(achter)been.
Waar zouden we zijn zonder al die dierenactivisten groeperingen.
rensju schreef:Vergelijk het maar met mensen op protheses:
Soms lopen ze er vrij gemakkelijk mee weg, maar wat zie ik vaak blaren, drukkingen, vaak last van de rug door
Het looppatroon en niet te vergeten Fantoompijn! Nee voor mij is dit dierenmishandeling...
. Ik zou er zelf nooit voor kiezen als de mogelijkheid er voor mijn paard zou zijn. Bravura schreef:Sorry, maar ik vind de benaming "dierenactivist" toch misplaatst. In mijn ogen is dit gewoon iemand die een dier een tweede kans wil bieden (al dan niet goed) en geen activist.
Asyaa schreef:Sammie schreef:Een dierenactivisten groep heeft twee paarden weten te reden met een kunst(achter)been.
Waar zouden we zijn zonder al die dierenactivisten groeperingen.
Bravura schreef:Asyaa schreef:Waar zouden we zijn zonder al die dierenactivisten groeperingen.
Sorry, maar ik vind de benaming "dierenactivist" toch misplaatst. In mijn ogen is dit gewoon iemand die een dier een tweede kans wil bieden (al dan niet goed) en geen activist. Hier staat dus duidelijk "rescuegroup" en activist is niet de vertaling van "rescuegroup" volgens mij.
Bravura schreef:Asyaa schreef:Waar zouden we zijn zonder al die dierenactivisten groeperingen.
Sorry, maar ik vind de benaming "dierenactivist" toch misplaatst. In mijn ogen is dit gewoon iemand die een dier een tweede kans wil bieden (al dan niet goed) en geen activist.
Dierenactivist of niet, hier is niemand bij gebaat.