Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

X__Trees schreef:LecyTinker schreef:Is dit vanwege geld? Want Baloubet heeft zoveel goede goedgekeurde nakomelingen.
Wat een vraag.. Hoogstwaarschijnlijk omdat er zeer veel vraag naar is?? En ja, dat brengt geld mee. Maar baloubet ziet er in ieder geval nog goed en fris uit!
hedwig111 schreef:De motivatie voor de terugtrekking was dat de eigenaar problemen had met Linalux,die op dat moment de hengst uitbaatte. Als reactie op deze ruzie heeft de eigenaar van het ene moment op het andere beslist dat ie zijn hengst zou ophalen met in de pers de motivatie dat de hengst op pensioen zou gaan.Deze reden werd opgegeven om de onmin tussen eigenaar en uitbater niet publiek te maken.
Met ingang van het nieuwe dekseizoen was het wel te verwachten dat een nieuwe uibater zou aangesproken worden
juliomariner schreef:besita schreef:van horen zeggen ( vd Fransen ) schijnt hij er weinig drachtig te maken met diepvries maar kan ik dis niet bevestigen
Zou kunnen maar lijkt me sterk aangezien hij de laatste jaren volgens mij alleen via diepvries verkrijgbaar was en er toch veel veulens geboren zijn