Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
je kijkt toch waar je met je paard loopt? Sammy_xxs schreef:Nou vind ik eerlijk gezegd beetje domje kijkt toch waar je met je paard loopt?
Sammy_xxs schreef:Tuurlijk wel, en dan zou ik het van mezelf ook een beetje dom vinden, nou heb ik wel een hart hoor en hoop natuurlijk dat de amazone snel beter is en ben ik blij dat het paardje niks mankeerd.
Maar dit was gewoon mijn eerste gedachte toen ik dat las, want neem aan dat je over een fietspad stapt en wel een beetje oplet. Maarja gelukkig heeft ieder zijn eigen mening
Sammy_xxs schreef:Ja dat snap ik, ben niet dom...maar als je op je paard buiten rijd,( je stapt) lijkt mij dat je in ieder geval een beetje attent bent, omdat je het paard begeleid en je paard zal het inderdaad niet zo snel zien.
my_precious schreef:Sammy_xxs schreef:Nou vind ik eerlijk gezegd beetje domje kijkt toch waar je met je paard loopt?
ik vind het een beetje een domme opmerking, als je goed leert paardrijden leer je vooruit te kijken en niet naar beneden! waarschijnlijk deed de ruiter/amazone dit ook.
sterkte voor de amazone hopelijk valt alles mee.
pniekepnak schreef:Sammy_xxs schreef:Ja dat snap ik, ben niet dom...maar als je op je paard buiten rijd,( je stapt) lijkt mij dat je in ieder geval een beetje attent bent, omdat je het paard begeleid en je paard zal het inderdaad niet zo snel zien.
Wauw... Ook paarden kijken waar ze lopen hoor, maar iedereen struikelt wel eens. Mens én paard.