Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
celano schreef:En heeft hij zijn Lingh-sporen weer uit de kast gehaald? Wat een geprik....
Lynn_x schreef:celano schreef:En heeft hij zijn Lingh-sporen weer uit de kast gehaald? Wat een geprik....
Nou komop zeg, ik zie hem bijna niet prikken? Ja met de eerste piaffe die zeeeeer matig was, maar voor de rest rijdt hij hem harstikke netjes!
Hoe oud is dat paard?? En hoeland zijn ze een combi?
Ik vind ze echt al wel goed om naar te kijken hoor!!
Lynn_x schreef:celano schreef:En heeft hij zijn Lingh-sporen weer uit de kast gehaald? Wat een geprik....
Nou komop zeg, ik zie hem bijna niet prikken? Ja met de eerste piaffe die zeeeeer matig was, maar voor de rest rijdt hij hem harstikke netjes!
Hoe oud is dat paard?? En hoeland zijn ze een combi?
Ik vind ze echt al wel goed om naar te kijken hoor!!
Lachen gieren brullen vind ik dat, vraag me dan altijd af hoe die mensen zelf op het paard zitten........robincera schreef:Wat mogen we op bokt toch blij zijn met al die kritische mensen die het beter weten dan welke professional dan ookLachen gieren brullen vind ik dat, vraag me dan altijd af hoe die mensen zelf op het paard zitten........
Ik heb diepe respect voor Edward Gal, wat een sympathieke man en wat een fijn paard heeft ie weer.
Veel plezier met de pret die ik bij je veroorzaakt heb. robincera schreef:Wat mogen we op bokt toch blij zijn met al die kritische mensen die het beter weten dan welke professional dan ookLachen gieren brullen vind ik dat, vraag me dan altijd af hoe die mensen zelf op het paard zitten........
Ik heb diepe respect voor Edward Gal, wat een sympathieke man en wat een fijn paard heeft ie weer.
xmarliez schreef:Werkelijk waar, het is een schande dat mensen dit zien als Dressuur. Dit paard laat aan alle kanten zien dat hij totaal niet begrijpt wat er gevraagd wordt omdat deze ruiter niet vraagt, deze ruiter eist.
Wat een getrek, geschop en wat een tempo moet dat beest behouden.
Dit is absoluut WALGELIJK en komt nog niet eens in de buurt van de Dressuur.
Bij de passage maakt het paard gewoon hupjes met beide achterbenen in de lucht omdat de ruiter de voorkant tegen houdt en er maar tempo in blijft stoppen.
Absoluut een voorbeeld van de Baucher methode.
Joolien schreef:Topsport is dierenmishandeling wordt wel vaker gezegd...