Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

s6801881 schreef:Wat een naar ongeluk... Het lijkt me wel dat de regels rondom het gebruik van een zuurstofcabine en paarden worden aangescherpt? Het lijkt me een heel begin als ze de paarden die er regelmatig in moeten van de ijzers halen...
sigrid1182 schreef:s6801881 schreef:Wat een naar ongeluk... Het lijkt me wel dat de regels rondom het gebruik van een zuurstofcabine en paarden worden aangescherpt? Het lijkt me een heel begin als ze de paarden die er regelmatig in moeten van de ijzers halen...
ik was verbaasd dat ze de ijzers er nog onder hebben.....in zon zuurstofkamer..
erg triest,, ga nu filmpje kijken...
Mist schreef:Wat triest dat dit heeft moeten gebeuren.
even gegoogled en ik zie dat er veel verschillende inrichtingen zijn van zo'n ruimte, in dit filmpje bv doen ze het wel goed, rubber op de vloer en de wanden en het paard staat zonder ijzers en zonder halster er in (halster zit meestal ook ijzer aan natuurlijk) http://www.youtube.com/watch?v=mmIk-hzk ... re=related
Ik vind het alltijd zo jammer dat de ervaringen van de ene bedrijfstak (industrie bv waar ik werk) niet overgenomen worden naar andere bedrijfstakken.Dit had zo makkelijk voorkomen kunnen worden, en dat maakt het verlies voor vrienden en famillie natuurlijk nog erger!
Mjetterd schreef:Wauw, heftig. Waarvoor is zo'n zuurstofkamer?