Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
deesjuh1988 schreef:mensen kunnen af en toe niet uitkijken als er trailers op de weg zijn
vreselijk dat het zo moet gebeuren
tita schreef:Toch hebben er 2 schuld ik weet niet of ze van voren of van achteren aangereden is, dat scheelt natuurlijk al maar als ik van voren zie dat er een auto te hard op me af komt neem ik wel andere maatregelen als ik zie dat we het niet gaan redden.
Blijft natuurlijk erg voor alle partijen want er is geen opzet in het spel.
Bovendien weten we niet hoe het gegaan is.
tita schreef:Toch hebben er 2 schuld ik weet niet of ze van voren of van achteren aangereden is, dat scheelt natuurlijk al maar als ik van voren zie dat er een auto te hard op me af komt neem ik wel andere maatregelen als ik zie dat we het niet gaan redden.
Blijft natuurlijk erg voor alle partijen want er is geen opzet in het spel.
Bovendien weten we niet hoe het gegaan is.
Citaat:tegen dat ik klaar zou zijn met die bestuurder zouden ze hem toch echt wel ook naar de spoed mogen voeren!
malloesje schreef:Citaat:tegen dat ik klaar zou zijn met die bestuurder zouden ze hem toch echt wel ook naar de spoed mogen voeren!
En om dit soort opmerkingen maak ik me nou meer zorgen dan het harde rijden. Mensen verharden, oordelen zonder te weten waar het precies omgaat en willen zelf wel even rechtertje spelen...
Waar gaan we heen met zijn allen