Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
funnyhorses schreef:Vaak is het gewoon een questie van fatsoen hoor.Ik bedoel als je weet dat je hond super lief is en goed luisterd maar je ziet dat een tegenmoet komende combi panisch word dan neem je uit fatsoen je hond even lekker bij je tot je gepasseerd bent.
Net zoals je in stap iemand doet passeren als je op je paard zit.
Cayenne schreef:http://www.dichtbij.nl
Mensen met honden moeten gewoon zorgen dat hun hond afgericht is. En mensen met paarden moeten maar een rood lint om de staart van het paard doen als hun paard wel eens zou kunnen uithalen.’
Kaula schreef:Ook vraag ik mij af of honden-wandelaars de betekenis van het rode lintje wel kennen. Mijn paard wilt bij aanrakingen nog weleens een
lel geven, kan haar benen helaas niet tegenhouden en zou niet graag zien dat een hond een trap krijgt.
Nu roep ik het altijd maar, want ik denk namelijk niet dat de meeste honden eigenaren het rode lintje gaan snappen.
funnyhorses schreef:Dat er dingen plots kunnen gebeuren kan altijd,denk aan een fazant die plots opfladderd end.
Dat kun je niet enkel aan honden verwijten als je paard dan schrikt dat vind ik dan weer onzin.Dat je paard schrikken kan is logisch maar dan is het wel zaak dat je dier weer snel onder controle is anders vind ik het link om buiten te rijden met zo'n paard.
loonew schreef:Wat versta je onder paarden hondmak maken? Heb nog nooit een paard door de bosjes zien rennen om een hond aan te vallen, wel andersom!
loonew schreef:Wat versta je onder paarden hondmak maken? Heb nog nooit een paard door de bosjes zien rennen om een hond aan te vallen, wel andersom!