Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hanny_jelke schreef:tja ze doen hun best maar ze zijn nog niet groot,
dus ook het aantal man kracht is nog klein we kunnen niet verwachten dat het meteen goed gaat.
ook ben ik het met hem eens, veel mensen handelen uit ontwetend heid en dat is zuur maar die hebben enkel een duwtje in de goede richting nodig.
er gebeurt nu in iedergeval iets vroeger was er te weinig tijd voor.
Noisy schreef:hanny_jelke schreef:tja ze doen hun best maar ze zijn nog niet groot,
dus ook het aantal man kracht is nog klein we kunnen niet verwachten dat het meteen goed gaat.
ook ben ik het met hem eens, veel mensen handelen uit ontwetend heid en dat is zuur maar die hebben enkel een duwtje in de goede richting nodig.
Sorry, maar als je iets begint, doe het dan goed en niet halfslachtig zoals nu. Ze kunnen wel een enorm dure reclame campagne lanceren, dat we vooral moeten bellen als we dierenleed constateren maar daarna gebeurt er niks meer omdat ze de mankracht niet hebben? Erg amateuristisch in mijn ogen.
Noisy schreef:hanny_jelke schreef:tja ze doen hun best maar ze zijn nog niet groot,
Sorry, maar als je iets begint, doe het dan goed en niet halfslachtig zoals nu. Ze kunnen wel een enorm dure reclame campagne lanceren, dat we vooral moeten bellen als we dierenleed constateren maar daarna gebeurt er niks meer omdat ze de mankracht niet hebben? Erg amateuristisch in mijn ogen.
Vudress schreef:Diezelfde dierenpolitie kan zich ook met zaken bezighouden die veel urgenter zijn dan dieren die in de poep of in een tochtig hok staan.
Bassenqua schreef:Weet jij over welke situatie ik het heb ? Poep en een tochtig hok?? Daar bel ik geen DB of DIPO voor hoor. Toch grappig dat jij schijnt te weten hoe ernstig de situatie is, geen eten en drinken, ach drinken maakt ook niet uit als je tot je knieen in het water staat en als je van ellende moet gaan liggen dan doe je maar net alsof je een privé zwembad hebt. Veulens die buiten geboren worden zonder toezicht en die vanaf dag 1 in de zeikende regen staan, dieren die dood liggen in het land. Ach natuurlijk, is de normaalste zaak van de wereld en die laten we gewoon 9 dagen wachten. Slimme meid ben je!!
Telnr en plaats van de da die in haar paspoort stonden klopte ook van geen kant, plaats praktijk was in Nederland met een Belgisch telnr wat niet bestond, later kwam ik er achter dat een varkensboer zijn varkens heeft geruimd en alles vol heeft gestopt met honden, zijn broer was een zogenaamde DA die in een garagebox de puppels zogenaamd de entingen gaf. Deaux zat ook vol met erfelijke afwijkingen en is helaas niet oud geworden, 6 jaartjes maar. Ik heb dit heerschap opgebeld toen Deaux bij ons kwam maar daar werd ik niet vrolijker van totdat ik hem zag op tv en toen werd het hele verhaal duidelijk.Cayenne schreef:Soms is het puur uit onwetendheid hoe mensen hun dieren behandelen, denkt Takens. "Sommige mensen hebben voor dieren alles over, maar moeten rondkomen van alleen een uitkering."
Orchidee21 schreef:AFgelopen jaar zijn er per politieregio 4 mensen ongeveer opgeleid tot Dipo.
Dit worden er in 2012 minimaal 10 per regio. Echter kunnen deze politiemensen niet zomaar uit het werk worden getrokken wat ze nu doen. Dus ja, dat kost tijd. Ik weet van Twente dat ze razend druk zijn met 3 man en er alles aan doen om zo goed mogelijk de meldingen af te handelen..
Geef ze de tijd! er wordt tenminste wat aan gedaan nu.