Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

horseyfries schreef:Johnson was idd adembenemend totdat dat gebeurde, zo zonde!
Adelinde was zonder meer de terechte winnares, wat een prachtige rit! Alleen Mariette Withages heeft nog altijd niet door wat goede dressuur is blijkbaar, zonder haar score van net 80 had de eindscore veel hoger geweest, gelukkig wisten haar medejuryleden wel dat er ook nog meer dan een 8 gegeven kan worden...
Simon Missaen vond ik een openbaring, had hem nog nooit zien rijden maar echt een super combinatie voor de toekomst!
Whitney vond ik beter dan Elvis, die veel te diep kwam en achter het been, Hans Peter had derde moeten zijn in mijn ogen. Patrick Kittel met Scandic was weer geweldig om te zien, jammer dat het paard zo weinig front heeft, want verder is het zo geweldig om te zien hoe ze samen door de baan gaan, echt een genot!
, die is nooit zo Nederlands minded (understatement) geweest
sarabande schreef:Jee hebben ze Mariette weer uit de mottenbalen gehaald, die is nooit zo Nederlands minded (understatement) geweest
Ben heel benieuwd naar HP met Withney
Kom maar op met de beelden

.

horseyfries schreef:Johnson was idd adembenemend totdat dat gebeurde, zo zonde!
Simon Missaen vond ik een openbaring, had hem nog nooit zien rijden maar echt een super combinatie voor de toekomst!
Whitney vond ik beter dan Elvis, die veel te diep kwam en achter het been, Hans Peter had derde moeten zijn in mijn ogen. Patrick Kittel met Scandic was weer geweldig om te zien, jammer dat het paard zo weinig front heeft, want verder is het zo geweldig om te zien hoe ze samen door de baan gaan, echt een genot!