Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ceasario schreef:Let vooral op de stukje.![]()
De Zweden hebben veel vertrouwen in de samenwerking laten ze in een persverkaring weten. "Ik ben zeer positief over de samenwerking. We hebben de kans gekregen om samen te werken met een van de 'wereldleiders' in de hengstenmarkt. Dit lijkt me gunstig voor onze klanten, alswel voor de gehele Deense fokkerij.
Juresco schreef:Paul Schockemöhle iets of iemand redden ?! Laat me niet lachen. Iedereen die hem kent weet dat dit woord niet in zijn woordenboek
voor komt. Lees maar eens op de Zweedse fora wat de deal allemaal inhoud. Nu PS éénmaal zijn voet binnen de deur heeft vrees ik het ergste voor het Zweedse fokbloed. Het kan echter niet ontkent worden dat hij een neusje heeft voor mensen die in de problemen zitten, eerst de Vissers, nu Flyinge, de volgende stap zou wel eens de Spaanse Rijschool in Wenen kunnen zijn.
ceasario schreef:s0173957 schreef:'gered' is een groot woord è, hij verdient er meer aan dan dat hij er zal in steken...
Dat noemt men Ondernemen i.p.v. via subsidiegelden een mooi leven leiden.
HorseTimeXL schreef:ik heb ondanks dat ik niet weg ben van schokemöle en zijn geld kunstjes, heb ik toch wel enig repsect voor die man. Hoe komt hij in hemelsnaam aan zo'n hoeveelheid geld. Eerst Totilas toen Brettonwoods, en hij heeft in de tussentijd vast ook wel aankopen gedaan. Ik vind dat toch wel knap hoor. Dan ben je wel een erg goede zakenman..