Het ziet er uit dat Rath en Totilas de start van het wereldbekerseizoen niet halen. Die was voor de combinatie voorzien in Frankfurt, maar de zwarte dressuurgod liep op training een blessure op. Dat melden diverse Duitse media.
De hengst was begin dit seizoen ook al gekwetst en moest daardoor afzeggen voor een concours. Toen ging het om een onschuldige hoefzweer.
Ook dit keer gaat het volgens een mededeling om een lichte blessure, maar meer dan wat stappen is niet mogelijk. Daardoor is het hoogst twijfelachtig of Rath en Totilas kunnen deelnemen midden december in Frankfurt.
Ik weet het niet hoor Bij Edward nooit ergens last van en ineens heeft hij allemaal blessures. Idd als het echt waar is hoop ik dat ze snel weer aan de slag kunnen, maar ik begin mijn twijfels te krijgen.
ik vind het wel een beetje jammer, had ze graag een keer willen zien starten. ben benieuwd of we ooit nog iets van Totilas gaan zien.
gootje12
Geplaatst: 01-12-11 23:00
Precies. Dat geloof ik ook. Als je het mij vraagt, komt Totilas nooit meer aan start. Ze zullen niet willen dat er slechte resultaten komen.
Marjo
Geplaatst: 01-12-11 23:01
Amytj schreef:
mika11 schreef:
Sinds Totilas is verkocht, is hij helemaal buiten beeld gekomen
Doodzonde.
Zeker weten. Arme Toot
HorseTimeXL
Geplaatst: 01-12-11 23:02
Hmm.. de eerste keren als er iets was dan dacht ik van, ach dat kan gebeuren, maar nu bebeurt er al iets voor de tweede keer in laat zeggen 12 maanden, terwijl Edward gal die hem zo'n 4 jaar had, nergens last van had gehad. Maar goed het is wel sneu voor Mattias.. ik hoop heel erg dat Totilas wel in de ring blijft, want daar hoort hij thuis..
TanteSabien
Geplaatst: 01-12-11 23:03
gootje12 schreef:
Precies. Dat geloof ik ook. Als je het mij vraagt, komt Totilas nooit meer aan start. Ze zullen niet willen dat er slechte resultaten komen.
Dat denk ik ook. Maar waarom koop je dan in vredesnaam zo'n duur paard en dressuurgod?