Bij een stalbrand in het Duitse Huhnerhorst zijn afgelopen maandagnacht negen paarden en een pony om het leven gekomen. De politie schat de schade op zo'n 50.000 euro.
De brand werd omstreeks 22:15 ontdekt. Het gebouw stond inmiddels al in lichterlaaie waardoor de brandweer ondanks verwoedde pogingen de dieren niet meer kon bereiken.
Er bestond verder geen gevaar voor de omgeving. Er raakten geen personen gewond. De oorzaak van de brand zal worden onderzocht.
vreselijke dood voor de paardjes jeetje zeg... is er niemand dan in de buurt geweest die de paarden kon helpen? aan andere kant hout brand snel natuurlijk...
hoofdstel2
Geplaatst: 29-11-11 08:07
Zo, de brand heeft goed om zich heen geslagen aan de foto's te zien! Lijkt me echt verschrikkelijk
vreselijk Wat lijkt dat me erg...niets kunnen doen omdat het vuur zo snel gaat.
Aukelizzy
Geplaatst: 29-11-11 09:01
Dat was echt een vuurzee en als dat maar even te laat wordt opgemerkt is er echt geen redden meer aan . Ik hoop dat de paarden niet te lang geleden hebben en wil de eigenaars heel veel sterkte wensen. Vreselijk om er naar te moeten kijken en niets te kunnen doen.
SeBart
Geplaatst: 29-11-11 10:30
...
Laatst bijgewerkt door SeBart op 01-03-22 10:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Dit is inderdaad vreselijk voor de eigenaren, wat een nachtmerrie... Maar wat een verschrikkelijke hel moet dit voor die arme dieren geweest zijn.............