De zevenjarige Shetlander Trigger werd twee weken geleden uit zijn paddock gestolen in het Britse Spennymoor. Afgelopen weekend vond eigenaar Patricia Lister op tien minuten loopafstand van de paddock het afgehakte hoofd van de pony terug langs de weg.
"Ik kreeg bijna een hartverzakking", aldus de eigenaresse. “Ik hoopte dat het Trigger niet was, maar ik zag de aftekeningen op zijn hoofd en er was geen twijfel over mogelijk.” Het lichaam van de pony is nog niet gevanden. Er zijn ook drie eenden van de vrouw gestolen, één van deze dieren heeft ze eveneens onthoofd aangetroffen. Politiewoordvoerder Paul Colman: “We doen er alles aan om de dader te vinden.”
het zal je inderdaad maar gebeuren zeg! echt luguber
Anoniem
Geplaatst: 21-11-11 14:34
Snap echt niet waarom mensen dit doen, bah, mocht ik het ooit zien gebeuren dierenmishandeling sta ik niet voor mezelf in. Spoor je echt niet hoor! En hoe erg voor de eigenarese, ga je toch kapot van verdriet.
Britt
Oef wat afschuwelijk zeg.. Je zal het maar meemaken
Medie
mensen sporen echt niet.. arme pony!
Mi_Amore
Geplaatst: 21-11-11 14:35
Hoop dat de Belgische paardenbeul dit artikel niet onder ogen krijgt of ik zet vanavond nog mijn tent op mijn wei...
Het is begrijpelijk dat dit nieuwsbericht heftige emoties oproept maar het is niet de bedoeling om in dit topic allerlei gruwelijke straffen voor de dader te verzinnen. Dit soort berichten zullen worden verwijderd.
kinel
Geplaatst: 21-11-11 14:46
zoiets is in 1988 ook in reuver gebeurt. daar vond een man de 4 hoofdjes van zijn veulens en de rest was verdwenen. de merries liepen er weel nog gelukkig. hij heeft toen met de hoofdjes in de krant gestaan. drie weken ervoor was ik toen nog bij de veulens geweest. dat was dus best wel een schok. nooit is er een dader gevonden.
Jeanine93
Geplaatst: 21-11-11 14:46
Jezus.. wat een zieke daad. Heb hier geen woorden voor