Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kuggur schreef:Gewoon geen paarden meer toelaten in het openbare verkeer, probleem opgelost.
Kuggur schreef:Gewoon geen paarden meer toelaten in het openbare verkeer, probleem opgelost.
sanne1221 schreef:nee laat de paarden maar 24 uur per dag in stal staan; dat is echt de oplossing: dan hoef je ook geen bakken meer te maken, geen stapmolens etc. Behandel ze nog maar hetzelfde als kippen etc. Paarden hebben in Nederland voor de verkeersbepaler toch geen waarde.
Ik kan me zo boos maken over een reactie als die van Kuggur: hoe verzin je het?
chrispy schreef:Inderdaad lekker makkelijk praten kuggur.
Ik vind het ook een zeer goede actie!!. Ik denk dat de meeste chafeurs het niet eens expres doen maar dat ze gewoon niet weten wat voor reactie het bij paarden op kan roepen. Met een nadruk op de meeste Chafeurs er zijn er ook die het er wel om doen !
eenitraM schreef:chrispy schreef:Inderdaad lekker makkelijk praten kuggur.
Ik vind het ook een zeer goede actie!!. Ik denk dat de meeste chafeurs het niet eens expres doen maar dat ze gewoon niet weten wat voor reactie het bij paarden op kan roepen. Met een nadruk op de meeste Chafeurs er zijn er ook die het er wel om doen !
Het is geven en nemen in het verkeer.
Als een paard snel een reactie geeft op imo ondingen hoor je niet de weg op te gaan.
Huertecilla schreef:xxLarella schreef:Mogen mensen met paarden dan helemaal niet meer naar buiten?
Niet als ze op een ´vluchtdier´ in plaats van op een betrouwbaar veilig rijdier rijden.
De ruiter die deze zin niet begrijpt hoort zelf ook niet te paard in het verkeer.
eenitraM schreef:Als een paard snel een reactie geeft op imo ondingen hoor je niet de weg op te gaan.
Dav schreef:eenitraM schreef:Als een paard snel een reactie geeft op imo ondingen hoor je niet de weg op te gaan.
Hoe maak jij dan je paard verkeersmak??
Ik woon landelijk,laat m'n paarden zoveel mogelijk wennen aan al het verkeer maar toch die ene laadschop die z'n ketting verloor dankzij dat viel ik wel van m'n pony af.
Die vrachtwagen die langs rijdt,nooit geen problemen totdat de ketel tijdens het rijden lucht los liet (wat normaal is) ja daar schrok m'n paard van,mag ik dan nog wel de weg langs gaan??
Een erg kortzichtige reactie. Niet iedereen woont gelijk,niet iedereen kan zomaar ff naar het bos oid.

eenitraM schreef:sanne1221 schreef:nee laat de paarden maar 24 uur per dag in stal staan; dat is echt de oplossing: dan hoef je ook geen bakken meer te maken, geen stapmolens etc. Behandel ze nog maar hetzelfde als kippen etc. Paarden hebben in Nederland voor de verkeersbepaler toch geen waarde.
Ik kan me zo boos maken over een reactie als die van Kuggur: hoe verzin je het?
Wat heeft dat er mee te maken? Een paard kan gerust naar buiten toe.
Ruiters willen een buitenritje maken. Volgensmij maakt het voor de paarden geen ene moer uit. Die zeggen niet dat ze een buitenrit willen mkane.
Huertecilla schreef:Gypsy schreef:Tja, ik ga er simpelweg van uit de je op een veilige manier het verkeer in gaat. Jullie niet?
En daar mag volgens het wegenverkeersreglement elke weggebruiker ook vanuit gaan