Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammie schreef:- Ruim na je rit de eventuele mest van je paard op de openbare weg op
- Vraag bestuurders langzamer te passeren door je arm langzaam op en neer te bewegen

Leer automobilisten een keer dat je een levend wezen niet rakelings passeren moet, zeker niet toeterend.............. en net of die nog weten waar die zwaaiende arm voor dient.............. in het gunstigste geval groeten ze je terug.
. Anderen passeren doe ik altijd in stap, rijd buiten altijd met cap en geniet zeker van de omgeving!
linky schreef:Wat is hier nieuw aan, behalve dat mest opruimen?Leer automobilisten een keer dat je een levend wezen niet rakelings passeren moet, zeker niet toeterend.............. en net of die nog weten waar die zwaaiende arm voor dient.............. in het gunstigste geval groeten ze je terug.
Wij wonen buiten de bebouwde kom, en moeten ook weleens een stuk over de weg. Verwachten ze nu echt dat ik bij thuiskomst de fiets pak en 10 km. ga fietsen om een drol op te vegen? Die is dan allang plat..................
In woonwijken is dat anders uiteraard maar wat je daar met een paard moet?

NatasjavE schreef:Ik had er laatst een die stopte toen ik dat deed. Deed het raampje naar beneden en vroeg beleefd wat er aan de hand was...
Best schattig.
Alleen ze vroeg het A niet beleefd en B toen ik zei dat ik enkel een teken gaf om vaart te minderen werd ze kwaad en schreeuwde "Dat maak ik zelf wel uit!"