Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tita schreef:Manege heeft flink schulden gehad en is al jaren een doorn in oog van de Gemeente. Ergens mag het ook wel dicht ik weet niet of de pony's nog in stands staan maar eerlijk is eerlijk tis wel een bouwval
realmagic schreef:tja niet iedereen heeft de mazzel op het platteland te wonen, ik ken zat mensen die der paard gewoon een poos ergens anders zetten
(land)
wordt soms een beetje moe van het geen land gezeur. **sorry**

Bonnelover schreef:realmagic schreef:tja niet iedereen heeft de mazzel op het platteland te wonen, ik ken zat mensen die der paard gewoon een poos ergens anders zetten
(land)
wordt soms een beetje moe van het geen land gezeur. **sorry**
volgens mij komt er (of is er inmiddels al, een wet waarin staat dat ELK paard/pony minimaal elke dag 5 uur naar buiten moet. Sorry maar denk dat dat in welzijn van paarden wel goed is. En een poos ergens anders zetten zie ik niet als een oplossing voor het weide probleem.
Ik ken de manege verder niet, maar zie helaas ook hier in het noorden voldoende manege's waar dit niet mogelijk is.
En natuurlijk is dit heel vervelend voor alle mensen die er met veel plezier naar toe gaan en hoop op een goed afloop.
tita schreef:Manege heeft flink schulden gehad en is al jaren een doorn in oog van de Gemeente. Ergens mag het ook wel dicht ik weet niet of de pony's nog in stands staan maar eerlijk is eerlijk tis wel een bouwval