Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
domixXx schreef:Wat een raar verhaal, behalve dat wat Cheytjuh zegt over het paard, vind ik het ook raar dat ze de man zomaar aan een ander overlaten..:S
Citaat:De overige ruiters hielden een automobiliste aan die bij de man achterbleef en hem naar huis bracht, terwijl de overige ruiters verder gingen met hun rit en ondertussen ook zochten naar het loslopende paard.
Citaat:Het ongeluk roept nog veel vragen op en van de drie ruiters worden we ook niet veel wijzer," aldus politie woordvoerder Martin Pollman.
Annetje schreef:Het is wel een ontzettend gekleurd bericht hoor! Misschien heeft de gevallen ruiter zelf helemaal geen ambulance willen bellen, stopte er toch al een auto en vonden de drie overgebleven ruiters dit verstandiger omdat ze dan het loslopende paard konden gaan vangen. Natuurlijk vervolg je dan je rit, zeker als je de rit vaker maakt ga je er vanuit dat het losgebroken paard zijn tocht gewoon vervolgt en dus de vaste route afloopt. Als je een beetje doorrijdt heb je hem zo te pakken.
Ik vind het erg naar dat de drie andere ruiters door dit bericht zo de schuld in hun schoenen geschoven krijgt, terwijl er nog helemaal niet bekend is hoe het precies gegaan is.
In elk geval, ik hoop dat de man er bovenop komt en sterkte voor iedereen die ermee te maken heeft gehad. Sneu voor het dier ook.